بازاریابی مجازی

آموزش بازار یابی مجازی (کسب و کار)

بازاریابی مجازی

آموزش بازار یابی مجازی (کسب و کار)

  • ۰
  • ۰

—            طبقه بندی واسطه‌ها:

خرده فروش‌ها:

—            کسانی هستند که محصولات را خریداری کرده و به مصرف کنندگان و استفاده کنندگان نهایی و سازمانی می‌فروشند. خرده فروش‌ها می‌توانند مالک محصول گردند و یا بصورت امانی و یا با دریافت حق العمل محصول را بفروشند.

کارگزاران یا دلال‌ها:

—            گروهی هستند که مذاکرات خرید و فروش یا هر کار دیگری را به عهده می‌گیرند اما مالک محصول نمی‌گردند. آن‌ها حق العمل و یا درصد و یا مبلغی را دریافت می‌کنند و با توجه به این که مالک محصول نیستند، مخاطرات بازار (مثل تغییر قیمت) کمتر متوجه آن‌هاست.

عمده فروش‌ها:

—            گروهی که محصولات را به صورت کلی خرید می‌کنند و سپس به خرده فروش‌ها، بازرگانان و … می‌فروشند و در این بین ممکن است مقدار کمی از محصولات را نیز به مصرف کنندگان نهایی عرضه نمایند. این گروه معمولاً محصولات را مالک می‌شوند و گاهی اوقات عنوان محصول را نیز به خود اختصاص می‌دهند (مانند فرش و.....)

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی